Bekijk Hier Je Order Status

Vul hieronder je Order ID in. Je vind deze in de mail die je van ons hebt gehad. Vul daronder het e-mailadres in waarmee je de bestelling geplaatst hebt. 

Bekijk Je Order Status
Likes gebruikersnamen check orders

 

Bevalt je bestelling? Bestel dan opnieuw.

Heb je een vraag? Scroll dan verder naar veel gestelde vragen.

Veel Gestelde Vragen

 Ik kan mijn bestelling niet terugvinden terwijl ik wel een mail hebt ontvangen.

Dubbel check of het opgegeven mailadres en bestelnummer kloppen. Alle bestellingen voor Nederlandse Instagram volgers worden niet door dit systeem bijgehouden. Je krijgt hierover een aparte mail. 

 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd is?

De meeste bestellingen zijn volledig geleverd binnen 48 uur. Grotere bestellingen kosten soms wat meer tijd. 

 De status zegt ‘cancelled’, wat kan ik nu doen?

Dubbel check of jouw bestelling aan de voorwaarden voldoet:

  • Je profiel of de geplaatste content staat openbaar
  • Je post/video is niet verwijderd of heeft geen leeftijd restricties.
  • Het aantal likes, views, comments is voor iedereen zichtbaar.

Wij krijgen automatisch een melding als je bestelling op cancelled staat. We checken dan gelijk of je bestelling wel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet. Als dat het geval is plaatsen we je bestelling opnieuw en hoef je niks te doen. Als dat niet het geval is, nemen we contact met je op. 

 De status zegt ‘partial’, wat betekent dit?

Dit betekent dat we je bestelling maar voor een gedeelte hebben kunnen leveren. Mogelijk is er iets mis van onze kant, dit lossen we dan automatisch voor je op! Als er iets gedaan moet worden van jouw kant, dan krijg je een bericht van ons. 

 Ik zie dat ik een verkeerde link/profiel heb doorgegeven, kan ik dit nog veranderen?

Helaas kun je een verkeerd doorgegeven link niet meer veranderen. Wel kunnen we typ-fouten voor je oplossen. Als je een typ-fout hebt gemaakt, neem dan even contact met ons op. 

 Er staat geen ‘start count’ bij mijn bestelling?

We kunnen niet altijd je start count controleren. Als het leeg is of op 0 staat betekent dit dat we het in de meeste gevallen niet hebben kunnen vastleggen. Geen zorgen, je ontvangt gewoon alsnog je volledige bestelling. 

 Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen!

Soms komt het voor dat je niet je hele bestelling hebt ontvangen, terwijl deze wel al op ‘completed’ staat. We vragen je om het over 24 uur nog eens te bekijken. Vaak wordt er nog een batch nageleverd, of moet het aantal op het (social media) platform nog geüpdate worden.

 Al mijn volgers/views/likes zijn weer verdwenen!

Geen paniek! Dit is bij sommige diensten gebruikelijk. Platformen updaten niet altijd direct het aantal volgers/views/likes. Soms halen ze dit tijdelijk weg, en zetten het (automatisch) een dag later weer terug. Als je na 24 uur nog geen verandering ziet, neem dan even contact op. Dan vullen we je verloren bestelling gratis aan!

 Er staat cancelled, terwijl ik een mail heb ontvangen dat mijn bestelling geleverd is?

Soms komt het voor dat je bestelling niet direct wordt geleverd, en dat wij jouw bestelling opnieuw in ons systeem moeten plaatsen. Dit kunnen we niet vastleggen in ons automatische order systeem. Als je een mail van ons hebt ontvangen, dan betekent dit dat je bestelling is geleverd.  

Klantenservice support dame

Heb Je Een Vraag Over Jouw Bestelling?

Misschien staat je vraag bij de veelgestelde vragen. Als je er zelf niet uitkomt, kun je contact met ons opnemen. We staan je graag te woord!

Ga naar support

Bestel Opnieuw

1,491.799,99
1,4916.999,99 beschikbaar als abonnement
1,997.379,99
1,49999,99
3,998.799,99 beschikbaar als abonnement
2,9913.799,99 beschikbaar als abonnement
1,491.139,99