Contact

Nuttige onderwerpen

We zijn er om je te helpen 😊

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn YouTube abonnees nog niet ontvangen. Waar blijven ze?

De YouTube abonnees worden met 25 abonnees per dag geleverd. Dit om de kwaliteit van je kanaal hoog te houden. Dit kunnen we niet versnellen.

Heb je net een bestelling geplaatst en nog niks ontvangen? Het kan maximaal 24 uur duren voordat je bestelling van YouTube abonnees is opgestart.

Mijn bestelling is nog niet opgestart. Waar blijft dit?

De meeste bestellingen worden binnen een uur opgestart. Het kan soms echter door drukte langer duren. We vragen je daarom om 24 uur te wachten alvorens contact met ons op te nemen over je bestelling.

Kan ik als bedrijf of influencers volgers, etc. bij jullie kopen?

Ja dat kan gewoon!

De ACM (Autoriteit Consument & Markt Nederland) wil het gebruik van nep-likes en nep-reviews ontmoedigen en vorderen daarom het klantenbestand van verschillende social media bedrijven in Nederland. Doordat wij in Engeland zijn gevestigd vallen wij buiten hun toezicht, en kun je er vanuit gaan dat wij deze gegevens NIET met de ACM zullen delen.

Ik ben volgers/abonnees verloren. Wat nu?

Er kunnen twee dingen gebeuren. Tijdens het leveren verlies je wat volgers/abonnees. Deze worden gewoon aangevuld totdat het bestelde aantal is geleverd.

Het kan ook voorkomen dat je volgers/abonnees verliest nadat de levering is voltooid. Stuur dan een bericht naar ons en we vullen de verloren volgers/abonnees weer gratis aan. Dit geldt ook op views en likes. Op al onze bestellingen zit namelijk 30 dagen aanvul garantie. Dit betekent dus dat als je volgers verliest binnen 30 dagen, we deze weer gratis aanvullen voor je.

Ik heb YouTube views besteld, en deze vallen steeds weg. Klopt dit?

YouTube vindt het leuk om soms je views niet direct zichtbaar te maken. Dit komt omdat ze eerste de views moeten “verifiëren”. Het kan dan zijn dat de views wel zichtbaar zijn in YouTube studio, maar nog niet aan de voorkant. We vragen je om minstens een dag te wachten totdat de views ook aan de voorkant zichtbaar zijn.

Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Na iedere bestelling op onze website krijg je automatisch een bevestiging per e-mail toegestuurd. Het kan zijn dat deze e-mail is beland in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik een bestelling nog veranderen of annuleren?

Als je je bestelling afgerond hebt kunnen we helaas niks meer veranderen of annuleren.

Gebruikt Enzoknol ook jullie diensten?

We zullen nooit aan anderen vertellen wie onze diensten gebruiken. Echter kunnen wij wel zeggen dat wij nog nooit een bestelling hebben gehad van Enzoknol. Wel zien we regelmatig influencers en andere bekende mensen een bestelling op ons platform plaatsen. Het is dus heel normaal, ook voor influencers om volgers en abonnees bij ons te kopen.

Hoe kan ik betalen?

Klik hier om onze betaalmethoden te bekijken.

Hoe kan ik een product retourneren?

Klik hier om onze retourprocedure te bekijken.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klik hier om onze klachtenprocedure te bekijken.

Hoelang zit er garantie op jullie producten?

Klik hier om ons garantiebeleid te bekijken.

Kan ik een BTW factuur krijgen van mijn bestelling?

Ja dat kan. Neem even contact met ons op en we sturen je de BTW factuur door.

Mijn vraag staat hier niet bij, kan ik contact met jullie opnemen?

Ja dat kan. Neem contact op met een van de onderstaande mogelijkheden.

Neem contact met ons op

Contactformulier

Neem contact met ons op via onderstaand formulier en krijg op werkdagen binnen 12 uur reactie.

    Naam

    E-mail

    Onderwerp

    Bericht